Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Αληθινή πρόταση;


Από το πουθενά λοιπόν η οικογένεια Βαρδινογιάννη αποφάσισε να παραχωρήσει το 25% των μετοχών τους, αρχικά στον Παύλο Γιαννακόπουλο (ο οποίος αρνήθηκε) και εν συνεχεία στους Βγενόπουλο και Πατέρα. Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου όταν διάβαζα αυτή την είδηση, μετά τα τελευταία γεγονότα και την κόντρα των δύο πλευρών αλλά και λόγο της χρονικής στιγμής που διάλεξε ο Τζίγγερ να προτείνει κάτι τέτοιο.
Θεώρησα πολύ θετικές τις εξελίξεις αυτές, αλλά αμέσως με έζωσαν τα φίδια για να είμαι ειλικρινής. Σκεφτόμουν μήπως η πρόταση αυτή είναι η αρχή για έναν νέο κύκλο επικοινωνιακής κόντρας μεταξύ των μετόχων. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι υπάρχει πίσω από αυτή την πρόταση και ας δείχνουν όλα πως η οικογένεια Βαρδινογιάννη φαίνεται πως δεν άντεξε τον πόλεμο του κόσμου και κυρίως τον τρόπο που αυτός γινόταν. Αναμένουμε λοιπόν όλοι την Τετάρτη την κρίσιμη συνάντηση των μετόχων για να δούμε αν τελικά η ομάδα θα αλλάξει σελίδα ή όχι. Πιστεύω πως τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα όσο δείχνουν, ακόμα και αν μιλάμε για δωρεά των μετοχών της ΠΑΕ και όχι πώλησης. Ίσως να υπάρχει κάτι «περίεργο» στην όλη υπόθεση, ίσως όμως να είμαι και εγώ καχύποπτος με όλα αυτά που έχουμε ζήσει τον τελευταίο καιρό στην ομάδα. Πάντως σίγουρα δεν είμαι ο μόνος που περιμένει πρώτα την συνάντηση της Τετάρτης και μετά να πανηγυρίσει, αφού το timing της κίνησης αυτής ήταν τόσο απροσδόκητο και ο κόσμος του Παναθηναϊκού το ήθελε τόσο πολύ που δεν το πιστεύει ακόμα.

Είδωμεν λοιπόν…

The Researcher

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου